Äääääntligen åter!

image312Vilken tid det tog att få skriva här igen! De har uppdaterat blogg.se så man har inte kunnat göra några inlägg på ett par dar, men nu är det visst fixat och klart! image309

Ska sätta mej och läsa en artikel inför morgondagens föreläsning men tänkte bara att jag måste säga att jag lever och dessutom tänkte jag berätta nåt kul som jag hörde här hemma igår eftermiddag...
J satt och spelade ett bilspel på datorn, ett sånt där riktigt gammalt hederligt när man får spela med ratt och gaspedaler (det var fö jag som fick S att absolut vilja spela med ratt, så N har fått slita hårt för att hitta igen spelet.. *ler*). N kom in i gillestugan där J spelade och såg väl hur "bra" J var på att köra så N sa så där häftigt "Joel som du kör kommer du då aldrig att få låna min 440!!!" J fortsatte att köra men svarade förvånat "Är det så här svårt att köra på riktigt???" image311 
Iofs tycker inte jag att såna där bilspel är särsilt enkla, jag brukar kunna vara ganska dålig på att köra såna, men jag är ju skitbra på att köra bil på riktigt! (skönt när man kan säga sin åsikt utan att få några motargument direkt!) image313

image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0