Ett "måste" mindre!

Äntligen är vi färdiga med vårat PM!!! Det tog en halv dag längre än vad vi hade planerat (drygt, för min del iaf). Det sista vi klurade på var hur vi skulle få innehållsförteckningen snygg, och efter allt för lång tid av grunnande och klurande fick jag hjälp från ett helt oväntat håll - min kära syster! Hade ju alldeles glömt bort att hon ju har skrivit en C-uppsats och alltså är världsmästare på precis såna saker! image418 Ska tänka på dej lite tidigare nästa gång!

Nu är det bara en dag kvar av pluggande inför Sociologitentan! (för den här gången, lär väl få plugga på det eländet under hela sommaren för att skriva ännu en gång i augusti...image422) Vi måste iaf in till skolan även imorgon för att byta PM med den grupp vi ska opponera mot och turligt nog är de den gruppen vi ska försvara vårat arbete inför oxå. Det slumpade sig så väl att det är en superbra grupp med snälla och trevliga klasskompisar, så vi biter lite mindre på naglarna inför tisdagen nu.

Vårat PM handlar om motivation på jobbet och har det klämkäcka namnet "Alla behöver en morot - ett PM-arbete om motivation på jobbet". Igår tog U med sig en hel påse morötter för att försöka motivera oss att slutföra arbetet. Vet faktiskt inte riktigt vad som gick fel, med tanke på att vi inte blev klara igår...

Kanske det var "morotsskalaren" som var felet...
(en osthyvel för den som tappat bort sina glasögonimage423)
image419
Ser hon inte oförskämt motiverad ut? image421

Nu är min hjärna mer än utarbetad, vet inte riktigt vad jag ska hitta på; fortsätta plugga (antagligen helt i onödan eftersom jag knappast kan ta emot mer info nu), se på tv (är väl antagligen bara nåt skräp), läsa nån tidning (knappast lönt att börja på någon bok innan den 6 juni, antar jag) eller bara lägga mej och sova...
Får klura på det ett tag, men nu är det färdig bloggat för idag iaf!
Hare gött!

image424


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0