Fråga INTE!

Får nog fortsätta traggla den där j*kla sociologin í all evighet!

Betydligt trevligare var det hemma sen, solen sken så jag satte mej ute med Fek-böckerna ett tag.
S ropade ivrigt framåt eftermiddan att jag skulle komma på framsidan, han lät så ivrig att både jag och I snabbade oss för att se vad han hittat för spännande, den var den här! *pekar neråt*

image431

Vi undrade såklart vems det var och nere i källaren hittade vi den glade ägaren, nämligen "skoter-Micke"!
När J senare kom hemcyklade såg jag honom genom fönstret, han hade hakanimage432 nere vid knäna! *fnissar*
S tyckte att "moppen" var så snygg, han ville såååå gärna ha en sån och tyckte inte alls att hans gula moppe var lika fin... Tur det är många år tills han ska börja med såna där "leksaker". Får redan frossa när jag tänker på det. Hoppas han (alla tre barnen förresten!) håller sig till att föda upp hundar eller nåt sånt ofarligt istället.image433

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller i alla fall tummen för dig o att det gått bra. Vad gäller motorleksaker..... M har ju en moppe, körd ganska flitigt medan A (snart 11) absolut inte vill ha en moppe. Bara dyrt tycker han, vår ekonom i familjen.
;)
Kram, Gunilla

2008-04-27 @ 16:39:10
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0