Suck å stön...

Dan började så himla bra tyckte jag, sol & härliga vårtecken + att jag kände mej en aning piggare än tidigare i veckan. Men när jag fick tillbaka sociologitentan var det slut på det roliga, mitt första vidriga U!!!! image323 Vi var 13 st som fick U så jag var ju iaf inte ensam... som om det vore nån tröst...
Jaja, nu har jag inte tänkt deppa ihop över det, men det känns riktigt suuuurt!

Annars har jag, som sagt, hunnit se några härliga vårtecken idag och det är ju alltid lika uppiggande! image326 Först såg jag en fluga som satt och solade sig på bron, sen dammade jag av min cykel och tog årets första tur ner till affärn för att hämta ett par paket. När jag cyklade hem såg jag att all snö på kortsidan av huset tinat undan riktigt bra, så jag gick och tittade - och precis som jag anat hade krokusarna börjat titta fram! Härligt! Dessutom hade en liten blå blomma, som jag aldrig lär mej vad de heter, lyckats slå ut! image324 När jag åkte hem från skolan såg jag dessutom några tofsvipor på en åker i Anumark.image325 Försökte hålla koll efter tussilago i stan, men det behövs kanske nån solig dag till innan de orkar sig fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0