Tjohooo, ett G igen!

Härligt, vi fick vi tillbaka senaste hemtentan (där man skulle jämföra socialpsykologi, pedagogik och sociologi) och jag fick ett G!image392 Sååååå skönt! Vi var så himla nervösa att vi skulle måsta få ytterligare en börda på oss, även om det "bara" skulle vara en komplettering så har vi ju sjukt mycket att göra ändå - nu klarade vi oss hela "seniorgänget". Nu kan jag åka på pysselträff i Övik i helgen med hyfsat gott samvete iaf! Får väl ta med mej lite sociologi och träna i bilen ner och upp - syrran får köra! Vet att hon inte vill köra min bil, men nu är det ju bra före så det fixar sig säkert.

Idag har J fått mej att dra på smilbanden, först var det när jag gjorde köttfärslimpa (sjukt god blev den!). Jag brände på den lite hårt på slutet för att få den att bli klar, och eftersom jag använde den lilla ugnen var köttfärslimpan ganska nära värmeelementet. Det stänkte och sprättade från maten så det osade alldeles kollosalt så jag bad J att öppna ytterdörren medan jag öppnade fönstret. När J kom in i köket igen sa han förskräckt "man kan väl få cancer av den här lukten?". Han trodde mej tydligen inte när jag sa att det kunde man inte få - för han stack snabbt som ögat in i ett annat rum...image394 Att det stank som rackarn var ju en helt annan sak, trots att vi vädrade både i köket och i hallen stinker det i hela huset fortfarande!!!!
Nu borde jag eg träna lite musik-image396 och sportfrågor för här blir det visst Buzz imorgon! Det gäller ju att vara laddad... Fast vid närmare eftertanke tror jag att jag vilar mej i form den här gången! image398

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0