Tjuv och polis

Idag känns det faktiskt lite bättre än vad det gjorde förra veckan. Imorgon är det dags för PM-opponering och försvar, det blir nog bra... Orkar inte stressa upp mej inför det, men det blir onekligen skönt att kunna "bocka av" det från listan!

Tänk att det snart är Maj! Snart är det sommar, och snart har jag läst klart mitt första år! Bara 2 år kvar!!!!

Nu ska jag gå och lägga mej, typiskt att N hann i sängen före mej (som vanligt), det betyder att det blir nån himla "tjuv-och-polisgrej" på tv:n... *suckar tungt* Han är nästan löljigt imponerad av såna filmer/dokumentärer/serier osv...

Han hade förresten roat sig med att byta signal på min mobil i helgen. Jag och L satt i ett grupprum i morse och stirrade båda två lika förvånat på min jacka som låg och gastade i ett hörn! Det tog en stund innan jag fattade att det nog ringde till mej... Hämden är ljuv brukar man säga va??? *fnissar hemlighetsfullt*

Hare gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0