Tragisk komedi

En småslö lördag är på upphällningen. Har hjälp J med läxor (mycket), dammtorkat (lite), pysslat (lite), hälsat på mamma & pappa och sett på en film, det är i stora drag vad jag sysslat med under dagen. Ikväll skulle vi se en film, N vill alltid se thrillersimage331 eller möjligtvis nån actionrulle, jag gillar däremot komedier eller nån image332eller image333 drama... Som gjort för konflikter alltså, oftast slutar det att N ser en film och jag ser på tv:n eller gör nåt annat. Ikväll chockerade N med att faktiskt vilja se en komedi - Office space som han hade hört skulle vara så rolig. Jag lyckades se hela filmen men jag skrattade inte högt en endaste liten gång...image330 N somnade och sover fortfarande i soffan! - Rolig film? Noooot! *skakar på huvudet*

J har en rolig helg iaf, ikväll var det pyjamasparty och imorgon ska han (till samma familj, men andra tvillingflickan...) på maskeradkalas. Jag vet inte riktigt vad han ska klä ut sig till imorgon.... Jag blev tvungen att köpa en ny pyjamas åt honom för att han skulle kunna ha på sig nåt ikväll, han sover bara i kallingarna och man kan ju gärna inte gå på kalas iklädd bara fillingar...! image328Det skulle se ut det,image327 jag tror dessutom att det bara var J och en kille till och resten tjejer på kvällens kalas.


image335

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nej, vad tråkigt med ett U! :(
Nåja, du klarar det nog på omtentan. "Office Space" var jag på bio o såg, helt värdelös film!! Idag flyttar Podruga o sen är det flyttning både må + ti * tråkigt* Kram, Gunilla

2008-04-06 @ 07:25:14
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0