Nämen oj...

Titta vad jag fick av Thessilou - tack snälla du, vad glad jag blev!



Det följer lite regler också:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Nu ska vi se... Jag gillar ju ganska många bloggar men, dessa är mina favoriter;

1. Gunilla - Snäll, trevlig och inspirerande pysselkompis!
1. Jenny - Snäll, trevlig och inspirerande pysselkompis! (och ja, de ligger på delad första plats - går alltid in på bådas sidor för att se vad som hänt sen senast.)
3. Wih - superduktig pysseltjej - mycket inspirerande!
4. Ellinor - en färgstark, inspirerande och musikalisk pysseldoktor.
5. Hattifnatt - oxå en inspireradne tjej, med stenkoll på det senaste inom pysselvärlden!
6. Scrapkia - extremt pysslig tjej, med mycket bra sinne för detaljer!
7. Agno - en av de absoluta favoriterna! Fantastiskt duktig tjej, som jag gärna smyger in och får inspiration av!
 

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Åh, vad du är go' - TACK!! Nä, det här är annat än kedjebrev, det är ju ingenting som man skickar till halva sin adressbok ;-) Blir så glad över att du uppskattar min blogg! KRAM!

2008-08-22 @ 09:38:48
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: kicki

Tack rara DU!! Jag blev så glad och stolt att du uppskattar min blogg!!



kramisar

Kicki

2008-08-22 @ 16:14:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8948/
Postat av: JennyN

Åh tack så jättemycket!! Vad gulligt du är!! Kram!!

2008-08-23 @ 11:08:51
URL: http://rosalammet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0