En spelarmammas splittrade betraktelser...

Dagens fotbollsmatch för J gick strålande bra! 3 - 0 blev resultatet för J´s lag och till på köpet var det J som var målis!  Imorgon och på söndag fortsätter matcherna, det ska bli roligt att få vara med och titta i lugn och ro (jaja, sån lugn och ro man nu kan få när man ska hålla reda på I & S oxå...).


Solförmörkelse var det visst idag, typiskt att det var molnigt just idag då, när det varit så soligt och fint länge... Trots att vi gick en sväng på lunchen idag såg vi ingen "förmörkelse" alls.

Angående gårdagens blixtar och dunder såg jag detta på VK - 12000 blixtnedslag bara igår, här i trakterna!!!


Jag skulle visa barnen en bild jag tog på jobbet idag på J när han jobbar, de vart mycket imponerade - särskilt S som hann fråga 128 gånger vad J gjorde... "Han ser utarbetad ut" sa jag.



Eftersom barnen tycker att det är såååå kul att bli fotade ville de att jag skulle ta bilder på dem med, tyvärr blir det verkligen inte världens bästa bilder inomhus med min mobil. Men så här galna ungar har vi... (trots den usla kvaliten syns det ganska väl att vi just ätit middag...)
 






Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha ha, vilka roliga bilder. Här sätts det upp armar, duckar etc. Allt för att INTE vara med på bild. ;)

2008-08-01 @ 23:26:27
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: JennyN

Jag såg inte heller nån solförmörkelse :(

Roliga bilder! :) Och kul att de vill vara med, det är så tråkigt när det är tvärtom :)

2008-08-02 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0