Några bilder...

Igår fortsatte jag storstädningen av sovrummet, och nu är det klart - har någon detalj kvar, men det är okej. Sängen är såååå skön, stor och snygg!!! Fattar inte varför vi dragit på det här så länge, vår gamla madrass är ju helt kass, man har känt sig mer förstörd i kroppen på morgonen än innan man lagt sig på kvällen... Inte bra!
Igår blev det dessutom lunch med klasskompisarna (de tre trevligaste iaf *ler*) - det känns bra att hinna träffa dem och surra innan vi börjar igen, för då lär vi ju inte hinna prata... eller? *fnissar*

Eftersom det går trögt för mej att tömma min dator på gamla bilder (tänker att jag ska framkalla en massa innan jag tar bort dem från hårddisken...) så har jag lagt beslag på "barnens dator", så nu kan jag ju faktiskt visa några bilder från Star Wars-utställningen + ett av de kort jag gjort här på slutet.

Pampigt va? Det är inte alla dagar man får gå på "röda mattan"!



N får "smaka på" Darth Vaders lasersvärd...





J och S spelar in film - på datorskärmen i förgrunden syns hur filmen blir.


När vi skulle gå till bilen stötte vi på Darth Vader (han var ENORM) med polare...



...och barnen fick varsitt kort med autografen på.


Och slutligen ett kort till systerdottern som blev 12 år för nån vecka sen.
Masken hänger och dinglar löst i tråden från flötet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0