Vinstregn...

Ännu en vinst blev det för J´s lag idag 6 - 2! Kul! De var så taggade och glada innan matchen så det gick som en dans för dem. Jag har lyckats få en hel del fina foton, men dessvärre är min dator helt nedlusad med bilder redan så det ryms inga fler för tillfället!!!  Det är lite besvärligt när man måste flytta över bilder till den externa burken, om jag har länkat till de bilderna försvinner de ju... 

Det är några lag med från Barcelona i cupen, J är såååå impad av dem och tycker att de är superduktiga. När J´s lag spelat klart sin match ville han gå och titta på "spanjonerna", sen sa han "hola" till varenda spanjon han såg...
 
Vi hann heja på syrrans dotters lag idag oxå, de har en himla engagerad hejarklack så tom S rycktes med och hejade på ESK, fast han sa "heja K"! Får se om han får lite fart på våra SIK-föräldrar imorgon, vi är ganska lama än i vår hejarklack, ska villigt erkännas.

Ikväll har det cirkulerat en helikopter över byn, tror det var någon som körde runt sina vänner och bekanta... De stannade på fotbollsplanen intill oss några gånger så jag och I cyklade upp och tittade på den lite, det tyckte I såklart var jättespännande. Tror hon tyckte det var extra kul att varken J eller S var med och fick se den, (S låg och sov (!!!) och J var hos en kompis) hon ville helst att vi skulle väcka S så att han skulle få se helikoptern på foto! Riktigt så ivrig var dock inte jag, hon får lugna sig till imorgon med att visa bilderna... *ler*


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis till ännu en vinst - o vilken överlägsen vinst det var! :D Hoppas det går lika bra imorgon och att det blir bättre fart på SIK-föräldrarna. ;)

2008-08-02 @ 23:59:36
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0