Tipp tapp...

Idag har jag äntligen julpyntat klart här! Nu finns det tomtar i alla vrår och dessutom satte jag upp ljusslingan i trädet + att jag hade ett sånt där ljusnät som jag la över en buske - snyggt och mysigt! Niklas är väl knappast nöjd med el-dragningen, men han är en sån perfektionist att det är omöjligt för en vanlig människa att få det bra. Jag ledsnade på att vänta på att få hjälp av honom, så då får det bli på mitt mer provisoriska sätt - som faktiskt duger alldeles utmärkt, det ska ju snart plockas ner igen!

Joel har spelat innebandy idag och hans lag vann stor båda matcherna så lyckan var total, han hade tom gjort ett mål!
Jag, Ida och Svante hade familjegympa-avslutning med uppvisning inför en fullsatt gympasal, roligt.... Det blir roligare när man själv får sitta på läktaren och titta på de gulliga barnen.

Här kommer bilder från gårdagens luciatåg...


Lucian och pepparkakstomten konfererar om vilken sång de ska sjunga...


Det lilla ljus jag har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0