Jag lever...

Jorå, jag lever! Jag vet inte riktigt vad jag gör om kvällarna, men julpysslar gör jag då inte (eller som Jeanette sa idag "bloggar gör du då inte!")...! Fast idag har äntligen två tomtar hittat fram (och bloggar gör jag ju oxå igen!). Svante svimmade nästan när han såg den "stora" tomten som satt på bänken på väg ner i källaren. Direkt han passerade trappen var han tvungen att stanna och fråga vad tomten gjorde där. Måste ta mej för att plocka fram fler tomtar i helgen (men det har jag ju sagt i snart tre veckor...).
Igårkväll fixade jag iaf en adventsstake, hade tänkt hoppa över en sån i år, men en av mina klasskamrater som är typ 20 såg helt förfärad ut när hon hörde att jag inte hade någon. Hon funderade nog på att anmäla mej till soc för misskötsel av barn eller nåt... Så jag fick gräva fram pärlorna och knåpa ihop lite dekorationer till blockljusen.



 

Måste få skryta lite men i lördags vann jag (otroligt nog) Buzz, The Hollywood Quiz!!!! Fy fabian, vad länge jag ska leva på det! Jag filmvetare - jo jag tackar jag! *asgarvar*

På fredagen bakade vi lussebullar, ungarna var verkligen på hugget så det blev inte särskilt mycket deg till mej. Snygga bullar, va? Goda blev de oxå!
  







See ya!

Kommentarer
Postat av: JennyN

Vi har inte heller nån sån där adventsstake :D Får ta o knåpa ihop en nästa år kankse :)



Jättefina lussekatter! :)

2008-12-13 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0