Ääääntligen!

Äntligen är mitt "paper" till pedagogiken klart! Och äntligen har jag varit hos frissan!

Själva innehållet i paperet är jag ganska nöjd med, man skulle på fyra sidor beskriva vad man lärt sig under momentet pedagogik... Låter ju superenkelt, men man ska kunna beskriva processen i lärandet, i vilka situationer man lärt sig och dessutom referera till all kurslitteratur. Nåja, som jag sa, innehållet tycker jag nog att jag lyckats binda samman och få en röd tråd i, men det här med att skriva referenser och referenslista är inte riktigt min grej...
Får trösta mej med att det värsta som kan hända är att jag får komplittera med det lärarna tycker sig sakna.

Besöket hos frissan var desto trevligare, massage i stolen när hon tvättade håret + huvudmassage under tiden inpackningen verkade, snacka om lyx! Det är annat än det hårtrillande, dragande och slitande som S utsätter mig för ständigt och jämt! ;0/

Känner mej riktigt piffig i håret nu, men jag saknar fortfarande lite ny fräsch färg dels hade hon inte tid att färga just den tid jag ville klippa mej och dels kände jag mej lite snål... Tänkte att jag ju kunde göra något annat trevligt för de pengarna, varför inte köpa en sån här trevlig mojäng!??

image20Med en sån här bind-it-all kan man göra de mest otroliga album själv! Skulle inte sitta helt fel, dessutom får jag ju 10% rabatt om jag beställer den från Nettan nu innan jag åker till PiP... Vem kan motstå det??? *trånar*  Kolla bara här hur kul man kan ha med den!!!


I helgen var det ju CC (cybercrop) på pyssel.net och en superduktig tjej vid namn Nina hade bla gjort detta kanonfina kort        
när jag såg det och sedan tittade ut genom fönstret såg jag våran snögubbe som faktist var lik den Nina hade på sitt kort, visst var det smålikt..? ;0)

Känner mej lite stressad över att jag inte hunnit vare sig packa inför PiP eller fixa med nya foton.... Huuuur ska jag hinna? Lär väl få sitta uppe halva natten imorgon, så det är nog bäst att jag dyker ner i sängen snarast!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0