En ovanligt vanlig fredag, i korta drag; plugga, tacos & bastu

Tänk att det kan vara så himla skrattretande att plugga.... Idag var J och U här och pluggade, vi var väldans ambitiösa men det märktes att det var slutet av veckan, vi spårade ur gång efter annan! Hoppas rörkrökarna inte behövde höra alla detaljer av vårat snack, i så fall tyckte de väl att vi var galna!!! image104 
Och J, säg till mej liiiiite tidigare nästa gång jag står och gräver i din väska! *fnissar skamset*

Joel har haft skiddag idag, han var mycket nöjd dels hann han åka tre varv, men dessutom hann han ju åka förbi och heja på sina småsyskon på deras dagis! S berättade glatt när jag hämtade dem att "Ulle lopa "Ulle!!!" image106 Jag tyckte att del lät konstigt att J skulle ropa på sig själv, men en dagisfröken översatte och sa att J hade ropat på Olle! Glömde ju bort att Joel och Olle uttalas på samma sätt i Svantianskan...! *lol*

Idag var elektrikern här och fixade det sista med fjärrvärmeinkopplingen, när han slog av huvudströmbrytaren måste han på något sätt fått vår router att braka samman! = Inget internet!!! *panik* Tur att N är en riktigt fixare och trixare, han kom fram till att det nog bara var själva "kabeladaptern" (eller vad det heter), och som den sanna fixare han är plockade han bara fram en annan fungerande sån mojäng ur sina gömmor! Så nu sitter vi båda klistrade framför varsin dator! image108 Skönt att ordningen är återställd!

Ikväll blir det iaf en tidig kväll för mej, vaknade 03.40 av att S ville komma till oss. Sen kunde jag omöjligt somna om! *morrar* Blir nästan galen över att det absolut jag som måste komma och hämta honom, själv kan jag ju tycka att det borde gå lika bra med N, men icke sa Nicke (eller i det här fallet var det ju faktiskt S *fniss*) varje natt (som S vill komma, och det är tack och lov inte varje natt längre) måste det vara jag! *suckar* Nåja, jag hann iaf börja fixa med ett litet projekt som jag tänkte fixa till en liten tjej som inte mår så jättebra just nu...

Nä, nu får det vara bra för idag! 
 image107 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0