Fredag

Det är fredag!!!! Bästa dagen på veckan!
Dessutom skiner solen och snön formligen rinner ner från taken, härligt - om än lite tidigt. Ikväll börjar en cybercrop på pyssel.net och jag hoppas att jag ska hinna vara med på några utmaningar iaf... Räknar med att N somnar framför tv:n ;0) så att jag får några timmar då jag kan pyssla ostört. image74

Det tråkiga idag är att man ser hur dammigt det är i huset och hur gräsligt dyngiga fönstren är (tack för det solen)!  image75 Dessutom har jag en del pluggande kvar att göra...
image76 

Bäst jag sätter fart igen innan alla kommer hemdrällande från jobb/dagis/fritids, då är friden slut nämligen. ;0)

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0