Ingen dålig dag...

Efter några timmars pluggande på hemtentan kom brevbäraren äntligen förbi, tror vi har någon ny stjärna, vi brukar ju få posten strax efter 9 och nu är den nästan 12 innan den kommer... Inte för att det spelar någon större roll när man ändå sitter och pluggar och alltså ska koncentrera sig på det. Det var iaf en mycket efterlängtad avi som låg i lådan och väntade på mej. *glad* Tvingade mej att plugga på ett par timmar till innan jag åkte på affärn, men titta bara visst var det värt all väntan...
Februari månadspaket från the Nook!

image17

Det är alldeles uderbara och läckra leksaker för en scrappare/kortmakare som mej! Det riktigt suger i pysseltarmen, men jag är hård som sten - inte röra innan skolarbetet är färdigt!
Jag får nog vänta med att hugga in i det tills i helgen då jag är på PiP (Pyssel i Piteå). Det kan ju vara kul att ha en massa nya fina saker att pyssla med då, kanske det tom gör att min helg blir lite billigare... *fniss*

Middagen blev sjuuuukt goda köttbullar och potatis, tror faktiskt att det är en av mina absoluta favoriträtter! Åtminstone när det är goda hemgjorda köttbullar som idag, de blev riktigt lyckade! *längtar till lunchen imorgon, mums*

Eftersom det är fettisdag hade jag ju varit tvungen att köpa semlor när jag ändå var på affärn.

image18

Riktigt smaskiga och från vårat favorit bageri. Ida och Svante fick varsin chokladboll istället och de var supernöjda med det, så alla var glada. Jag kände däremot att kombinationen sitta-still-framför-datorn-hela-dagen, god mat och semla blev lite för mycket av det goda så det var bara att dra på sig kläderna och stavarna i högsta hugg och ge järnet runt byn. Tror sällan jag gått så snabbt!

Resten av kvällen har jag mest spenderat framför datorn (läs pyssel.net) och så var det ju House, synd bara att jag somnade titt som tätt mot slutet... (Lyckades iaf vakna till lagom så jag hann se slutet!) Kommer knappt ihåg när jag somnade i soffan senast, så frågan är väl hur gott man sover inatt nu då. Det återstår att se, för nu bär det av mot sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0