Jag vann!!!!

Tjohooo! image87Jag vann en av helgens utmaningar, iofs var det en utlottning bland de 49 personer som varit med i liftkedjan så det var inte för att jag gjort något extra snyggt eller så - men ändå jag vann! image88

Priset då? Jo, ett presentkort på 130 kr på Cards of Maria har inte hunnit bestämma vad jag ska välja, men det lutar åt en drakstämpel och kanske några självhäftande cardstock...

Kan ju passa på att visa de sista alstren från helgen oxå;

först ut halsbandet inspirerat av "vårlängtan", taskigt redigerad bild... *rodnar*
Det är iaf sötisar med små glaspärlor mellan.
image89

Sen har vi resultatet av en skissutmaning


image91

Och slutligen en pappersutmaning med temat "vårlängtan" där jag valde att göra ett kort...
Scannern har ju förmågan att "döda" kortet lite, nere till vänster är det snö, snöflinga och vantar som ska symbolisera vintern som ska bort, bort, bort!!! image93
image92

Sista bidraget i liftkedjan glömde jag ju att visa igår!
Här är Nitas LO  och här är min tolkning
Jag inspirerades mest av att det var tre foton och att de var på rad på höjden och sen försökte jag ta igen hennes frills mellan första och andra fotot. Annars blev det ju inte så likt, men det är det som är roligt när man inspireras av andra kan det ju uttryckas på massor av olika (och oväntade) sätt!

Blir förövrigt så irriterad över att bilderna blir så dåliga! Det jag fotar blir snett och konstigt, och det jag scannar blir dött och trist...! Vad f*n ska man göra? Skulle verkligen behöva en ordentligt kurs i bildbehandling, har gått någon för typ hundra år sen, men nu vet jag ju vad jag vill lära mej...

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

GRATTIS!!!
:D

Snygga alster du har gjort också! Kram, Gunilla

2008-02-26 @ 15:51:03
URL: http://www.deltaskatter.se
Postat av: Annika

Tack för det!
Lääängesen vi pysslade ihop nu, måste nästan göra något åt det va?
Kram
Annika

2008-02-26 @ 19:00:18
URL: http://blomstras.blogg.se
Postat av: Evelina

Ojojoj du hann med MASSOR av snygga alster! Och du var ABSOLUT en värdig vinnare i utlottningen - ursnygg LO! :O

2008-03-03 @ 06:56:53
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0