...Nej, det är ingen vanlig dag...

...för det är Pappas 60-års dag! Hurra, hurra, hurra!!!! Grattis, grattis! image35 image37 

Har ni sett!!!? Fina figurer va?? Äääntligen har jag lyckats lära mej (tack Wih!!!) hur man får in sina smileysar (hur i hela världen använder man det ordet?!). image38 

Idag har jag roat mej på mitt eget finurliga sätt image39 eftersom jag inte hittade rätt på vilket hotell mamma och pappa bor/bodde på i yyyytlandet, fick jag försöka hitta på något kul hemma hos dom istället. Efter skolan handlade jag lite ätbara varor och en bukett tulpaner, åkte till m & p: s lägenhet. Där blåste jag upp några ballonger och gjorde en grattisgirlang. Den blev tyvärr inte så snygg som jag tänkt, då jag korkat nog tänkte fel och kladdade bokstäver i fel ordning på baksidan, vet inte riktigt hur jag tänkte...image40 Så jag vart tvungen att klippa sönder alla "vimplar" och sätta dem i rätt ordning och sen klistra ihop allting.... *irriterad* Nåja, resultatet blev hyfsat när jag pyntat med ett kilo, eller två, serpentiner över allting.image41  Bildbevis, taget med min mobilkamera (hur är det möjligt att det blir så
sunkiga foton?):

 image42

Hur kan det komma sig att de bara visar skräp på tv:n när det är fredagkväll??? Jag tycker att de borde visa nån lättsam film, men INTE "tittar han snackar 128" som går på 3:an just nu...! Jag ville se nån BRA film, är det för mycket begärt??? Betalar inte jag tv-licens så säg...!?image43 Det går mest bara en massa läskiga filmer på alla kanaler, de gillar jag inte ens att se när N är hemma! Så nu när han är på image44 så är det ju bara att glömma!!! Får väl lov att gå och lägga mej för att SOVA istället då, kan iofs vara en bra idé kanske då barnen somnade rätt tidigt och antagligen lär vakna i ottan imorgon...
Imorse vaknade S strax före 05.00!!! image45

Dagens fniss fick jag förresten då det visade sig att två av mina klasskompisar har samma dröm... Att blir präst! image46 Det vore ju inte så himla märkligt OM det inte vore för den lilla detaljen att ingen av dem är troende!image47De kom på att de kunde starta en egen kyrka, för kyrka ville de ha, likaså psalmer, bröllop och tal! *fnissar* De är roliga!

Nu äre dax! image48

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka roliga gubbar nu kan få med i texten....

2008-02-16 @ 13:41:37
URL: http://cajaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0