På tal om Buzz

Precis som Ola A *lol* hävdade så är jag inte så bra på Buzz, iaf inte på musik- och sportfrågorna, men jag hoppas att det finns en hel massa Marx-frågor (kan inte påminna mej om att jag sett några än bara...)! :0)
För den delen brukar jag väl kunna vinna ibland ändå, va??!!! Ola A får väl pälsa på sig lite kläder och styra kosan  norrut så jag får användning av mina kunskaper nån gång! ;0) MEN det blir inga sportfrågor!!! Med tanke på att N oxå blivit en sån där trist tv-sportsfåne tycker jag att det vore lite orättvist...

Nu ska jag åka och hämta ungarna för att sen dra vidare till Leo´s, sköööönt att inte jobba! :0) Jag ska tänka på er som är "inspärrade" på era arbetsplatser några timmar till (..eller inte)!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0