Klar!

Japp, så har jag lyckats få till det beställda bröllopskortet! Fastnade på vad man skriver inuti... Hur kunde det komma sig att det blev min uppgift att fixa??? *kliar mej i huvudet* Det tog ju bra mycket längre tid än att fixa själva kortet *lol*. Tom N engagerade sig i vad man skulle skriva och tillsist blev det en liten dikt, eller ett rim kanske man ska kalla det som vi hittade på nätet och bara lyckönskningar. Har med med ett "reservkort" till jobbet ifall det inte duger, eller ännu värre om jag lyckats skriva något fel!!! Jag som är så vimsig kan ju lätt ha virrat till ett namn, eller två...
Bildbevis kommer om nån dag, knappast imorgon då vi ska ha middagsgäster och så måste jag knåpa ihop ett födelsedagskort till J som fyller 9 år på lördag!

På tal om vimsig, inatt kommer vi förmodligen att bli av med ytterligare några hjärnceller här, det stinker träolja i hela huset! När jag kom hem från jobbet höll N som bäst på att olja in altanen - med fönstrena öppna!!! Klurigt... eller inte! Jag fick minsann också svabba på med oljan, naturligtvis på de besvärligaste ställena! *lol* Snyggt blir det, synd bara att oljan tog slut så det inte räckte till bron.

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kan knappt vänta tills jag får se bilder på korten! :) En annan sak som man inte bör göra är att parkera i ett parkeringshus och ha takluckan öppen! Luktar inte så fräscht i bilen sen. ;)

2008-07-25 @ 00:39:07
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0