En treårings logik

Äntligen håller de på att fixa till vår gård, det står en liten grävare på gräsmattan (till barnens stora lycka) och syrenerna är ääääntligen nedgrävda!!! *lycka*

När vi skulle äta middag idag var S ute på studsmattan, när jag sa till honom att komma in för att äta skulle han stänga åt skyddsnätet (det är såna där små plasthakar man spänner för öppningen med). Jag sa till honom att han inte behövde stänga  så noga, men det skulle han minsann "annars kommer det in mygg"! Att det är ett stoooort hål upp till, det hade han nog aldrig lagt märke till... *fniss*

Idag fick jag förresten visa leg på bolaget!!!!  

Förresten är det inte mitt fel om Sverige inte vinner fotbollen ikväll, jag tittar inte!   


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hmmm, det är nog mitt fel att Sverige förlorade. Jag tittade visserligen inte, men satt i samma rum. ;) Kul att ni äntligen får till tomten, måste kännas så skönt. Men det är väl bra att S tänker till ordentligt! ;)

2008-06-19 @ 09:24:40
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0