Måndagssurr...

Så var det måndag igen! Det här blir en ganska hektiskt vecka, sommarfest på dagis, skolavslutning för J, tenta, N hade tänkt "springa en mil och vinna en bil" image544 (men det krockar med både tenta och skolavslutning så det blir nog tyvärr ingen ny bil för våran del) och i slutet av veckan är det fotbollscup för J, dessutom hade vi tänkt inviga husvagnen för i år.

Idag ringde de från dagis och ville att vi skulle hämta hem I, hon var hängig! image543Typiskt när jag pluggar inför tentan och N var tvungen att fixa nåt på jobbet... Tur nog var hon inte sjuk iaf, så imorgon är hon på G igen! Det hade varit tragiskt om hon hade missat festen, för den ser hon verkligen fram emot. *påminner mej själv om att ladda batteriet till videokameran*

Fy, så trist! En kompis till mej hade hämtat ut sitt månadspaket från the Nook idag, men glömde dessvärre paketet i kundvagnen... Hon kom inte på det förrän strax innan affärn stängde och ringde iaf dit för att fråga om någon hittat det, men icke sa Nicke inget paket.image541 Hoppas att det är nån vänlig själ som antingen lämnar in det på affärn igen eller direkt till henne (eftersom adressen står på paketet). Jag menar, det kan ju inte finnas allt för många som skulle bli jätte lycklig över en massa papper, band och knappar! Själv tycker jag ju att det är guld värt, men för majoriteten av befolkningen måste det väl ändå va en besvikelse om man öppnar paketet och bara hittar några papper. Men, har man väl öppnat det känns det kanske så pinsamt att lämna igen det att man hellre kastar det i pappersinsamlingen (hemska tanke!!!!)! Nu ska jag inte vara så negativ, förhoppningsvis är det ju nån som är ärlig som hittar paketet, så det kommer till rätta igen!
Själv borde jag ju kunna se fram emot att få mitt paket imorgon, eftersom jag inte fick nån avi idag. Trevligt! Kanske jag får ta en pysseldag med ungarna på torsdag, när vi fått sommarlov (för några dagar iaf...)!!!image542

Natt, natt!
image546

Kommentarer
Postat av: tesa

Jag kommer lägga in mer bilder snart på Åsa`s stämplar. Även info om hur man beställer, kostnad mm.
Ha det bra!

2008-06-03 @ 13:02:04
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0