Sommarlov!!!

Äntligen har vi fått sommarlov!!! image557Både jag och J på samma dag tom, inte illa va?!
Tentan gick sådär, får förhoppningsvis veta innan midsommar. *håller tummarna*

Så här ser det ut när vissa dukar upp inför tentan, själv hade jag en rulle fruktmentos...image560
image559

Skolavslutningen var såklart fin, barnen sjöng och var så duktiga. Sen var det picknick (igen!) i det underbara vädret, kunde ju inte bli bättre! N som valde att springa istället (knasboll, om jag får säga vad jag tycker) vann ingen bil, tyvärr! Typiskt, offrar man sonens skolavslutning kunde man väl få ett liiiitet pris iaf..
.
image561


Nu hoppas vi på sovmorgon imorgon, första dagen på sommarlovet! *jublar*
image558

Kommentarer
Postat av: Maria Olofsson

Jag förstår att det är Ullis bord. Jag håller tummarna att ni har klarat er.

2008-06-05 @ 12:20:29
Postat av: Annika

Du är så bra på att gissa! fnissar



Själv tycks jag aldrig kunna uppdatera den här rackarns bloggen, de håller på med nå uppdateringar och det bara jävlas heeela tiden!!! knorrar

2008-06-09 @ 22:25:42
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0