Kyl ut...

Tur man är gift med FixarNicke i kväll har han fixat felet på min bil som jag fick ombesiktning på igår! (Som om det inte vore nog med att han äter med hela ansiktet, han mekar med det oxå - till ungarnas stora glädje *lol*) Det gick otroligt snabbt och tom ganska svordomsfritt tror jag, själv höll mej i tvättstugan för att slippa höra på, men S var visst hjälpreda (eller nåt) och han verkade inte ha tagit någon skada av att vara i närheten. *lol* Nu är det bara 440:n som ska få sin bedömning på fredag, där är risken större att det både blir fler svordomar och arbetstimmar... Men den som lever får se, och det sista som överger en är hoppet.

Idag kom N ut på min avdelning och bjöd med mej ut på lunch! Det blev stärkta vita linnedukar och levande ljus... *nickar* ...Nåja, en hel del ärenden hann vi iaf med, bla kom vi oss äntligen för att köpa den där BIB:en med Chill Out till min matchande kylväska som jag vann för nån vecka sen. Kan för övrigt inte låta bli att skratta, särskilt med tanke på att jag vart tvungen att visa legg på Boa senast, N visar alltid upp sitt legg när han är på Boa så även idag, då blev han tillsagd att han inte behövde visa det!!!! Tror det kom som en chock för N att han inte ser ut som en 19 åring längre!

Till helgen är det Wheels i stan, jag hoppas på att jag ska få se en bekant nuna i nån läcker bil på "finbilsparaden" på kvällen... *tittar menande på JI*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då får du titta efter en blå Cadillac av 1958 års modell. Den bilen lär vara full efter som vi ska knöka in två barnfamiljer i den inkl barnvagn, tur de gjorde stora bilar förr. Allt detta hänger på att Fredrik har fått besikta den idag, annars blir det att vara publik som alla andra Svenssons:(

Kram.

2008-06-27 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0