Äsch då...

Vilken otur att inte Löven vann (N var väldigt upprörd över att jag skojat och skivit att vi hejade på Borås, kände att jag var tvungen att mildra skämtet lite genom att stryka över Borås i förra inlägget, vill ju inte att N ska bli totalt lynchad)! J vart superbesviken, vilket är fullt förståligt. N hade bokat biljetter till kvällens match, men eftersom han var så övertygad om att Löven skulle vinna så tänkte han att det skulle vara roligare att se matchen imorgon istället... Nu blev det ju inte riktigt så då! Dessutom hade han i ett svagt ögonblick lovat J att om det inte skulle bli någon match imorgon så skulle de åka och se Modo spela i Ö-vik... Det lät ju jättekul, såg framför mej hur jag, I och S följde med och gick på Pagoni och Skraphuset & tom kanske hann bada lite på Paradisbadet!!!! ...Det var bara den lilla detaljen att Modo bara spelar på torsdag och sen på måndag! Inga trevliga butiker för mej alltså, har två hektiska pluggveckor framför mej - salstenta i sociologi på skärtorsdag!!!! *grymtar högt över att jag sitter framför N´s dator och alltså inte kommer åt mina roliga smileysar*

Nu har jag och min kära PP (promenadpartner) hunnit slaska och halka runt byn. Vilken modd, tur jag hade sinnesnärvaro nog att dra på mej (N´s) gummistövlar, de var lite stora men jag var iaf torr om fötterna när vi kom hem. Vilket jag har svårt att tro att A var... Hoppas hon skaffat sig en skotork! *fniss* *saknar fortrarande mina smileysar, har en fin som skulle passat här...*

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0