Biografade ;0)

Nu är vi hemkomna från bion! Det var en ganska rolig film, men kanske på snäppet lite för lång, J fick ont i huvudet! Fast han tyckte att den var bra. Både M och T hann säga typ 20 ggr att de ville köpa filmen när vi gick från utgången till ingången! (jo, vi gick faktiskt tillbaka till ingången, jag hade bilen där och M var tvungen att gå in på bion igen för att gå på toan - en stor läsk senare!)
Det var ju helt otroligt, det var några småtjejer kanske fjortisar (såg inte hur de såg ut) och de var bara föööööör mycket!!! De skrattade hela tiden - fööör högt, låtsades gråta - fööör högt, upprepade var och varannan replik - fööör högt och var allmänt flamsiga - natruligtvis fööör högt! Fattar inte varför de var på bio överhuvudtaget, de skulle ha passat bättre hemma image260 med en hyrd film.... Annars kan jag inte påstå att det var överdrivet mycket folk på bion, otroligt med tanke på att filmen hade premiär för en vecka sen. Fast alla människor är väl i fjällen nu....
En sak som jag tyckte var himla kul med filmen var att Sissela Kyle gjorde rösten till en figur och den figuren hade exakt samma minspel som Sissela brukar ha!!! Det var nästan så att jag såg Sissela framför mej! Robert Gustafsson var elefanten som filmen handlade om, han var såklart oxå himla bra!

Glömde tidigare idag att berätta nåt småroligt image258som hände här idag! När syrran med familj skulle åka hem, efter att ha varit här och firat S, kom hon in i hallen och skulle dra på sig skorna - då fanns där inga skor!!! Inga skor som var hennes iaf, det stod bara ett par andra svarta skor där, men det var inte syrrans - det var farmors!!!! Jag tänkte när jag såg vilka skor farmor hade på sig när hon skulle åka hem, att det var då märkliga skor att ha på en 85-åring! Det var ganska höga klackar, inte spetsiga - men för höga, dessutom såg de sådär lite hårda ut och jag tänkte att de såg halkiga ut... NB reagerade över att hon inte dragit igen blixtlåset i skorna, men det tänkte jag att det är ju inte helt ovanligt, hon skulle ju bara åka bilen hem...
Den skyldige var N!!!! image256Han hade sagt till henne att det var hennes skor som hon dragit på sig - stackarn hon litade väl på honom! Tur nog hann jag få tag i mamma och pappa på mobilen medan de fortfarande var kvar i Sävar, så de fick komma tillbaka och byta dojor - hon tackade syrran för lånet! image257 

Jag borde förresten kanske skaffa en egen tamagotchi!!! *ironisk* Jag har skött om J´s så bra att den har fått en bäbis! *stolt* J är mycket imponerad, ska bli spännande att se om vi lyckas få den att överleva tills bäbisen blivit stor... Jag fattar fortfarande inte riktigt vad man ska göra med den (förrutom att mata, fånga äpplen, klättra på moln, rensa bajs och ge medicin) och jag tycker verkligen att grafiken suger! Höga krav - jag???? Nä, nu fattar jag ingenting....! image259 På tal om grafik så har N verkligen blivit WoW-biten!!! Tror han är lite chockad själv, men det är nog ett faktum nu. Jag törs inte testa, risken finns att jag oxå skulle tycka att det var kul - och jag har absolut inte lust att fastna för något mer som tar av den redan så bristfälliga tiiiiiden!

Jaha, vad gör man nu då långfredagkväll och N ute på jakt efter en vit tiger....? Kanske skulle försöka mej på att rensa hårddisken från lite foton så jag kan överösa bloggen med fina bilder igen. *fnissar* image261


image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0