Ett år äldre än senast...

Jaha, så var även jag halvvägs till 70! Eller som man oxå kan se på det; för varje dag som går nu blir jag närmare 40 än 30! *fnissar* Tur man inte har nån åldersnoja - än, det kommer väl kanske med åren...

Det har varit en väldigt trevlig födelsedag med massor av paket, god mat (tack för det pappa och mamma) och samvaro med familjen!

I fick åka på kalas hos Matilda, tur nog! Det var väldigt nära att det höll på att ta slut på kalaset innan det ens började för I´s del... När vi kom till kalaset skulle hon absolut inte stanna kvar, utan följa med mej hem igen. S som satt i bilen och väntade ledsnade till sist på att vänta på mej så han kom in och lekte med M´s lillebror (som går på dagis med S). När jag tillsist var nästan blöt i svett och sa till I att jag skulle åka hem ville hon följa med mej... Ja, vad gör man det var ju bara att acceptera, men jag frågade henne om hon inte trodde att hon skulle ångra sig om hon missade det kalas hon längtat såååå till. Och när vi kom in i hallen och började dra på skorna, ville hon inte följa med hem ändå! Jag sa att hon behövde ju inte vara där så länge "jag hämtar den kl tre" (det var när kalaset slutade, men jag tänkte att hon har ju ingen superkoll på klockan... Men I tyckte inte att det lät bra med att jag skulle hämta henne kl 15, utan hon höll fram ett finger istället. "Japp, sa jag jag hämtar dej kl ett!", och M´s mamma var snabb nog att haka på "jamen vad bra, då blir du ju här bara en pyttestund, det går ju bra"... *Fnissar* Det gick såklart jättebra, inte hade hon saknat mej när hon väl släppte min hand!

Sitter nu och ser Melodifestivalen mej J, hoppas att folk ringer och röstar så att nån annan än Charlotte Perrelli, vinner...image205 Vi har ringt och röstat på Nordman och  Rongedal - fast jag tycker att Björn Gustavsson är största behållningen av hela evenemanget!!!  image206


image209

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis på födelsedagen!
/Tina

2008-03-15 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0