Håll tummarna!

Imorgon gäller det! Har pluggat som en tok idag, känner mej helt utpumpad och har "träningsvärk" i hela kroppen - har nog spännt mej en aning.... Det var riktigt skönt att få gå ut och gå med A och rensa hjärnan en stund och nu ska jag sätta mej och pyssla. Inget mer pluggande nu, går det inte bra imorgon så har jag iaf gjort så gott jag kunnat. Det jag är mest orolig för är att det ska vara för konstigt formulerade frågor att jag inte fattar vad de är ute efter! Instuderingsfrågorna tycker jag har varit lite luddiga och risken är ju då att även tentafrågorna blir liknande.
Jaja, nu släpper jag det där tills imorrn, den dagen den sorgen!

Äsch, sitter vid N´s dator igen = inga smileysar! *ser sur ut*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Good luck, to you tomorrow!

Glöm inte "tappa"

2008-03-19 @ 21:20:53
Postat av: Tina

Hoppas att provet gick bra så att du kan slappna av och njuta av lite påskledighet i helgen. Vi åker till fjällen idag och jag har precis packat klart(puuh, vilken pärs..det är inte lite packning när man åker till fjällen) Glad påsk/Tina (Förresten, såg lille sonen i tidningen)

2008-03-20 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0