Jodå, jag gör annat än att sitta här, men...

...jag kan inte låta bli att förvånas lite över vad vissa skriver om i sina bloggar. Kollade på en sida som visst är väldigt populär, eller iaf skriver tjejen massor av inlägg varje dag. Det var typ, "morgon- nu ska jag gå och dricka te, dag - titta hur jag ser ut idag, middag - nu ska jag äta köttbullar, kväll - nu ska jag gå och sova", okej, jag skriver inte mycket roligare, men det jag förundrades nästan mest över var att hon ides visa hur hon var klädd.... "Idag har jag en klänning från HM för 198:-, strumpor från Lindex för 34:- och armband från HM för 19,50", fotat med en sunkig mobilkamera som visar en suddig, mörk bild... Lite överdrivet av mej nu, men VEM bryr sig??? Skrattar gott när jag tänker på hur det skulle vara för mej "idag har jag mina gamla adidasmjukisbrallor från 1800-kallt, en av N´s t-shirtar för 59:- och sockar med hål i, köpta för 5 år sen, 10 st för 100 kr". *lol* (ännu mer överdrivet, men inte allt för långt ifrån sanningen...)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Läste nå´nstans att man kan tjäna pengar på sin blogg genom att nämna prylar/kläder och företag.
/m

2008-03-10 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0