Lördagsnöjen

Idag har barnen tränat på att åka slalom. Är det bra väder tänkte vi ta en sväng till en riktig backe, men idag skulle främst I få testa att stå på sina skidor. Vi har ju minibacken mitt över vägen, den fick agera slalombacke idag, och den dög bra. I visade sig ha en otrolig balans!!! Hon tyckte att det var superkul, så N fick bära upp henne gång efter gång. Själv hade jag fullt upp att dokumentera allt med både videokameran och kameran!image149 *fniss*
J tog fram sin utrustning och åkte oxå ner för backen, men han kunde iaf ta sig upp själv. Till sist var vi tvugna att låta även S testa I´s skidor. Han hade svårt att förstå hur han skulle hålla balansen, men tyckte ändå att det var kul "gang king" - ända tills han såg I skotta, då ville han hellre göra det!

I eftermiddag har vi haft trevligt Holmsundsbesök här.image147 Hur kan det komma sig att tiden rusar så snabbt förbi att det var 1 år och 7 månader sen vi träffades (hela familjerna) senast!!!?? Det är ju helt galet!

Nu har N tagit sig i kragen och försöker starta upp WoW! Ska bli spännande att se vad som händer, kanske det var början till att jag ska få massor av pysseltid....!? Eller så kanske det blir fööör mycket av det goda, så jag aldrig mer ser till N om jag själv inte aktivt går ner och letar rätt på honom blad dvärgar och monsterimage148 (eller vad det nu är för figurer).

Min dator är fortfarande inte fixad så det blir inga bilder idag heller... Undrar förresten när det ska bli klart om nu N fastnar i WoW-träsket?!

Helt otippat råder lugn och ro här ikväll! S var så trött att han kröp ner i våran säng just innan middagen, tur att jag hann upptäcka det innan han somnade! Lyckades lura i honom lite mat och sen bad han att jag skulle byta blöja och ta på pyjamasen!!!!! Har väl ALDRIG hänt förut!!!! Jag trodde att han skulle gå och se Bolibompa och äta lördagsgodis, eftersom I och J hade börjat prata om det, men icke sa Nicke, S slog tom av tv:n som han först satt igång, och sen sov han som en stock! image150
I spelar lite dataspel och N ska se Melodifestivalen, kan inte bli mycket lugnare och skönare!

Synd att jag inte kan visa bilder, I ser ut som en liten ängel idag - har köpt en sån där våffeltång (med andra funktioner oxå, 8-i-1 !)!
image151


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0