Plugga borta...

Wow, vilket hus jag har varit i idag! Var hemma hos U och pluggade och hon bor i ett drömhus!!!! Högt i tak, stort och härligt och det bästa av allt en stooooor härlig övervåning!!!! Preciiiis en sån som jag skulle vilja ha, 3 sovrum och ett allrum + toalett!  image188 

Nu är jag så trött, ska nog lägga mej och försöka läsa klart Djävulen bär prada, fast det är ju House nu... Får se vad som lockar mest, eller så gör jag som vanligt - allt på en gång i en salig blandning! *lol*

I blev så lycklig idag när vi kom hem från dagis, hennes kompis Matilda (som hon velat leka med i ett par veckor nu, men de missar bara varandra på dagis hela tiden, är inte den ena sjuk så är den andra ledig osv...) kom förbi med hennes mamma och lillebror. Matilda hade ett inbjudningskort med sig till I, så nu ska I på 5-års kalas på lördag mitt på dagen, innan vi ska på middagskalas hela familjen. När jag kom hem från (den mer än lovligt slaskiga) promenaden ikväll hade I inbjudningskortet i sängen! image189


image190

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad jag längtar efter er...
men kom ihåg, tappa
Kramar /m

2008-03-11 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0