Pysseldag

Idag har jag varit hos Gunilla och pysslat, eller pysslat och pysslat.... Jag var kanske mest aktiv som pratkvarn...image274 Men trevligt hade jag iaf! I var med en stund, och hon hann göra fyra kort på den stunden, så hon får jämna ut lite min avsaknad av kreativitet. *lol* Dessutom hade ju I lyckan att få träffa G´s fyra kattungar + kattmamma, de var så gulliga och I skulle nog gärna tagit en med sig hem skulle jag tro. Men när jag kom hem några timmar senare påpekade hon att G skulle bli ledsen om vi hade tagit med oss någon av kattungarna hem.

Jenny var oxå med hos G, det var såklart roligt att få träffa henne och extra kul (för mej och G iaf) var att J ska på en arbetsintervju imorgon! Vi fick vara med och leka stenhårda "personalare" och terroriserade henne med kniviga frågor *fniss* - morgondagens intervju kommer att gå som en dans för J!!!image275*håller alla tummar och tår*image278

Här hemma är både J och N riktigt dyngförkylda, I hostar och själv känner jag oxå hur det börjar klia i halsen och värka i kroppen - typiskt! image276


image279

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men Ida är då för gullig!!
*ler*
Väntar med spänning på att höra av J. Krya på er hela högen, inte meningen att ni ska vara sjuk på påsklovet heller! /Gunilla

2008-03-25 @ 15:53:17
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0