Gårdagens kluring...

Igår var det tenta! Har ingen aning om hur det gick, eller jag skrev på allt, men några saker har jag hört att jag glömt att skriva och första frågan hade jag helt missat att plugga på... Skrev med ord istället för att rita en kurva som man visst skulle göra, men vi får väl se om jag lyckas skrapa ihop några poäng där ändå. *håller tummarna*

Vi "firade" (varför firar man något som man inte vet om det verkligen går att fira???) med att åka på Sävargården och käka lunch! Det var inte den billigaste maten, men laxlasagnen som jag åt var iaf supergod!!! Vi missförstod servitrisen en aning och trodde att vi skulle äta buffé, men när vi kom till buffébordet stod där bara några ynkliga små tallrikar med olika linser och bönor! Vi svimmade nästan, 105 kr för lite linser, men det visade sig att det bara var "salladsbuffén" (vem som skulle betala 65 kr för det bedrövliga utbudet kan man ju iofs fundera över)!
Efter lunchen hann vi iaf ta en promenad i Gammliaskogen innan vi skulle tillbaka till skolan igen för att börja nästa moment! Ingen rast och ingen ro!!!

Igår hade det varit någon på dagis som fyllde 5 år, I´s fröken hade sagt till I att "du fyller ju oxå 5 år i år".
"Ja" hade I svarat "...och sen rullar det bara på!" image453I´s fröken hade nästan skrattat på sig, men sagt att "ja, sen rullar det bara på, så är du snart 50.."

Igår kom vi förresten äntigen fram till Paris!!!
Jag, mamma och N har haft ett lag i en stegtävling, på 6 månader skulle man gå i snitt 10 000 steg om dagen för att hinna fram till Paris under tiden. Vi har legat på ett snitt strax över 10 000 (trots att jag dragit ner det lite...), så vi hann i mål tre dagar innan man var tvungen! Sen får man vara med i en utlottning om en Paris-resa, fast det tror jag aldrig att vi kammar hem, men det har varit bra sporre att ta sig ut i ur och skur! Jag har inte hunnit riktigt i mål än, men jag kämpar på och hoppas att jag snart hinner i mål jag med... image454

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0