Hur man gör ett minialbum att ett 12 x 12" papper

Gunilla, eftersom jag nu har hittat igen beskrivningen på minialbumet lägger jag ut länken här! Då riskerar vi väl inte att tappa bort den igen! *fnissar* Det är ju verkligen superenkelt att göra, det svåra är bara att fylla det... Skulle kunna göra hur många som helst om jag bara visste vad jag skulle göra av dem. Har funderat på om det skulle gå att använda sig av BIA:an för att variera sig... Det borde gå va? Eller kanske hålen blir för långt in så det ser konstigt ut...? *funderar*

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att du hittade länken! *ler* Jag kommer göra små examensböcker till studenter, i alla fall i år. Har redan gjort en, just det lovade visst att visa upp oxå....
Otroligt lätt att göra, bara man koncentrerar sig på var man ska skära *skratt*. Min BIA är fortfarande helt ouppackade, kanske blir efter sommaren jag lyckas prova den??

2008-05-27 @ 15:02:06
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0