Peppar, peppar....

Bilen går som en oljad blixt igen!!!!!image528 Efter att jag spolat av den värsta dyngan (det var en fågel som släppt en "bajskorre" på rutan, som störde S väldigt som vi var tvugna att spola bort), fyllt på lite kylarvätska och kollat oljan (jodå, det kan minsann vara bidragande orsak till varför den funkar! *nickar bestämt*) så sprayade N mitt favorit universalmedel 5-56 lite här och lite där. Han försökte skruva loss avgassystemet, men det gick inte utan han knackade med skiftnyckeln istället på rören. När han sen satte sig i bilen och gasade som en galning rök det och bolmade och tillsist skjöts det tom ut några rostiga flisor! När det bolmat färdigt var bilen som ny! image527*håller tummarna för att det inte bara var dödsrycket*

Imorgon är det sista dagen i skolan, för min del!!! Ja, riktigt färdigt är det ju inte än, sista tentan blir nästa vecka, men efter imorgon är det bara inläsning som gäller. Harre jissus, jag har redan gått ett helt år, bara två år kvar nu! 

Nu får ni, mina kära bloggläsare, vara bussiga och hjälpa mej att vinna en resa! Bussigt va?
Klicka bara på länken nedan så kanske just du kan få följa med till sol och värme! image526 Och du, tipsa ALLA dina kompisar att klicka på just MIN länk!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Peppar, peppar... håller tummen för att bilen funkar bra nu. Annars får du väl hota med skroten nästa??
*ler*
Nu har jag klickat på "din" länk och förväntar mig självklart att just JAG ska bli bjuden på resan i så fall. *skratt*

2008-05-28 @ 20:58:46
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0