Hippiefest

Jajaja, jag förstår att det är många som är otåliga nu... (Skaffa Google Reader så slipper ni sitta och bevaka inläggen, förresten!!!) Jag ska lägga ut bilder från helgens hippie-fest, som förövrigt blev väldigt lyckad! Alla var otroligt snygga och nivån var på topp!









Vi var många som hade gått ihop och köpt en massa fina presenter till en riktig sportfåne (man kan ana att det var en annan sportfåne som valde presenterna - mycket lyckad kombination!)
Först en Brynäströja


...och så lite neutralisering med en lövenhanduk (inte favoritlaget kanske)


En Örebrotröja (lägg märke till den mycket gladare uppsynen här!)


Och slutligen lite mer Lövengrejer (även ett skohorn, som inte syns på bilden)


En sjukt läcker Vodkaflaska!


Andreas vann priset för kvällens bästa utklädnad (en flaska Elvis-vin förstås!)










Mmmmm, den luktar såååååååå gott!!!!

(tuggummi - för den som undrar)

Uppträdande av "Umeås Elvis" (spana in fotografen under bordet!)


Häremellan hade jag ett fantastiskt givande och intressant samtal och en snabbkurs i hur kameran fungerar (med en proffsfotograf, dock ej han som kröp under bordet.. *fnissar*). Så helt plötsligt fick jag till såna där läckra vimmelbilder...











Kraaaaaaam!



Helt plötsligt gick Hippiefesten över till hårdrockstema...








Slut för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha ha, vilka härliga bilder! Ni ser ut att ha haft en toppenkväll! :D

2008-12-01 @ 07:31:04
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0