Vi ser det snöa...

I lördags pysslade jag, syrran och en av hennes kompisar. Jag och sis gjorde julkort och M gjorde halsband (Producerade, med STORT P!!!) Jämarns var hon var produktiv! Själv hade jag tänkt att jag skulle hinna med 12 kort (otimist jag? ....nähä?) - det blev visst bara fyra...! Vi hade tänkt sälja kort/halsband vid två tillfällen innan jul, men nu är frågan om vi kommer att få möjlighet att vara med på någon julmässa/basar/skyltsöndag... Det ena stället vi ville vara med på är på M´s jobb, men där lottas det tydligen vilka som får vara med så det vet vi inte än. Dessutom hade vi tänkt stå på skyltsöndagsfirandet här i byn, men det blev visst inte ett traditionellt firande här, så det går tyvärr inte! Trist, när vi nu sett fram emot det.

På lördag kväll hade det snöat ganska mycket, så igår morse var det alldeles stilla, ljust och fint här! Hoppas snön får stanna!!!! *håller tummarna* Barnen tyckte såklart att det var jättekul att leka i snön!

Vi ser det snöa, vi ser det snöa.... *skrålar glatt*

...det var väl roligt - hurra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0