Gullunge...

När jag skulle skjutsa J till innebandyträningen i eftermiddag, ville I stanna hemma själv och rita - "går det fort?" frågade hon och det gör det ju. Just när vi skulle åka kom jag på att hon kanske ville ha på radion, men se det ville hon inte! "Jag vill att det ska vara tyst", J kunde naturligtvis inte låta bli att konstatera att det kanske kunde knäppa och låta när det är tyst (kluring!!!). I var i alla fall tuff och ville ändå inte ha radion på! Det gick såklart bra, vi var ju tillbaka på två röda. När jag sen skulle hämta J ville I stanna hemma igen, eftersom jag var lite sen (höll på med en envis ostsås till lasagnen som aldrig ville bli färdig!) frågade jag S om inte han oxå vill stanna hemma, men det ville han inte.... ...tills I sa "jag kan passa Svante!", då var han genast med på noterna och tyckte att det skulle vara jättekul! När jag och J kom hem igen busade de som bäst och sprang här fram och tillbaka i hallen så de var alldeles svettiga! Jag frågade om det hade gått bra (helt onödig fråga..!) "Jaaa!" sa I "mamma, om du vill sova över hos nån nån gång kan jag passa Svante!" *fnissar* Ja, visst om nåååååågra år kanske.....

Jag skulle lämna in vår skrivare som är trasig på butiken där jag köpte den för 2½ år sen, trodde knappt att det skulle gå, men det var ju värt ett försök. Jag ides inte ens ta med mej skrivaren in på butiken till att börja med utan gick först för att bara höra mej för om det var lönt, och det var det! Snacka om tur, men butiken hade visst inget serviceavtal med tillverkaren, så jag fick bara pengarna tillbaka med en gång!!! Ingen felsökning och inget tjafs - såååå skönt!

Men, jag vill ta tillfället i akt och säga att bara för att man står bakom en reflekterande glasskiva så är man inte osynlig....! Du vet en sån där vägg som man tror är en spegel när man bara tvärtittar, men när man granskar lite noggrannare så kan man i vissa lägen se igenom den... Just precis en sån! Jo, det SYNS när man står och gräver sig i näsan om man står i profil!!!! Om det syns vad som hamnade på fingret ville jag inte ens veta.... *urk* ...och än mindre vad som hände med det som ev fastnade på fingret! *hemska tanke* 
 


Kommentarer
Postat av: @sa

Tänk på att jag just ätit en kokosboll! Inga otäcka avslöjanden här, tack =)

2008-11-18 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0