Sista sekunden...

Så himla typiskt mej - att skjuta på saker till sista sekunden... Idag fick jag minsann bita i det sura äpplet och avbryta mitt sistasekunden pluggande med att åka in till stan för att gå till tandläkarn! Fick tiden för nästan två veckor sen och tänkte att jag skulle avboka den eftersom jag har utbildningens största tenta imorgon, det tar ju ändå ganska mycket tid att åka till och från stan, men nej då, inte tog jag mej för att ändra tiden. Imorse hade jag tänkt ringa och säga att jag hade magsjuka eller nåt, men tur nog såg jag på det tjusiga vykortet att man var tvungen att betala om man bokade om samma dag!!! Skulle inte tro att jag var så intresserad av det, så jag fick alltså vackert lägga mej på britsen och gapa stort. Det gick iaf bra - inga hål, men däremot hade en liten flisa från en gammal lagning lossnat så jag var tvungen att få en liten klick extra fyllning där. Det gick så fort att jag fick göra det med en gång och fick dessutom nästan 50% rabatt på den! Kändes skönt att ha det avklarat och nu är det ju ett helt år kvar till nästa gång! Kände mej riktigt upplyft när jag gick därifrån, jag tror faktiskt att det är en av världens bästa tandläkare! Han är alltid så glad och tillmötesgående, dessutom får jag alltid massor av beröm för att jag är så duktig på att sköta mina tänder, och det är ju alltid kul att höra.  

Nu ska jag försöka få några timmars stärkande sömn till morgondagen! *skakar av nervositet*

Ska förresten pussa på alla som påpekar att N borde raka sig (hörde att det visst var fler än jag som tycker att han ser ut som en "lodis" )!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Oj vad mycket du har hunnit pyssla!! :) Snygga kort som vanligt. Förresten, mitt flaskkort är inte klippt på frihand utan ett mönster. ;) Inte roligt att gå till tandläkare men skönt när det är bortgjort, jag har hållit på sen januari (!) med min ena ***** tand, ska tillbaka på fredag och nu hoppas jag att det snart är slut med tandbesöken för ett bra tag framöver.



Sugen på att julpyssla något? Funderar verkligen på att dra ihop ett gäng. :)

2008-11-04 @ 10:54:03
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0