Rolig post

Vilken överraskning som väntade i brevlådan idag!
Det låg ett tjockt, spännande kuvert adresserat till N - han brukar aldrig (eller iaf väldigt sällan) få spännande post, så jag var ju bara tvungen att underrätta honom...  Och nyfiken som han är så bad han mej öppna det (fördelen med att ha en Nicke nyfiken - jag får öppna, eftersom han inte kan vänta ända tills han kommer hem själv...). Först trodde jag att det var en mobiltelefon, men det visade sig vara en MP3-spelare, som jag vunnit i N´s namn. Hade tänkt vinna en husvagn - men det bidde visst en MP3-spelare istället. Nåja, det dög gott, N var då himla glad över att få en sån present en helt vanlig onsdag.

För ett par veckor sen blev jag utmanad av Sara att skaffa ett "konto" på FunBeat, jag hakade på och har varit sååå duktig på att motionera efter det. Och framförallt har jag varit duktig på att skriva in när jag tränat, har lagt till sidan om en extra startflik! (Rackarns smart att man kan göra det förövrigt - tack för det tipset Gunilla!!!)
I måndags trillade jag över en sida där man skulle kunna lära sig att göra 100 armhävningar på 6 veckor!!! Låter ju helt otroligt, jag som aldrig någonsin kunnat göra armhävningar! Blev ju bara tvungen att testa, det roliga i kråksången var att på FunBeat fanns just det träningsprogrammet så nu ser jag precis när jag ska göra mina armhävningar. Det går alltså inte att försöka smita undan dem... Jag kan lova att jag redan efter två träningstillfällen har träningsvärk i armarna! Men att jag verkligen ska fixa 100 st om 6 veckor.... Njä...! Jag har svårt att tro det!

Glöm inte att den Rosa månaden har börjat - lämna ett bidrag till Rosa Bandet!!!
Det passar förresten så bra att just Oktober är den Rosa månaden - det är ju I´s födelsemånad och hon älskar rosa!!!

Kommentarer
Postat av: JennyN

Det är alltid roligt med post! :D förutom räkningar då..

Den där träningssidan ska jag ta och kolla in!



Hoppas allt är bra!

2008-10-02 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0