Wow, vilken grej!

Jösses, vilken nyhet jag fick höra alldeles nyss... En av mina bästa vänner ska flytta till Singapore och bli lyxhustru! Wow, säger jag! Hennes man ska jobba i 1½ - 2 år där och då följer såklart S och barnen med. Gissa vart vi ska åka på vår nästa semester (som nog får lov att vänta tills jag fått jobb efter studierna, tyvärr)!
 
Undrar om de inte behöver en duktig lagerplanerare i Singapore (eller något annat trevlig land)...?

Ikväll hade man gärna kunnat tänka sig att vara i Singapore (som kallast har det visst varit + 18,4 grader), här stormar och regnar det så jag tror hela huset kommer att blåsa iväg...

Kommentarer
Postat av: Håkan Ahlman

Duktig lagerplanerare?!?

2008-10-21 @ 17:17:00
Postat av: Blomstra

Jaaa! ser fånigt oskyldig ut Han brukar ju alltid berätta att han är den bästa... ;0)

2008-10-21 @ 20:43:41
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0