Lättad och irriterad

Japp, vi blev klara med vårt projektarbete idag, såååå skönt! Nu återstår bara att tänka ut hur vi ska redovisa arbetet - dels för klassen och dels för den berörda personalen på häktet, det får dock bli en senare fråga. Nästa vecka får vi iaf liiite påsklov (även om det naturligtvis är veckan innan Joel har påsklov), räknar med att jag nog kommer att kunna slöa och slappa på både onsdag och torsdag.

Nu sitter jag och väntar på den knäppa läraren som vägrar lägga ut resultatet på tentan jag skrev för tre veckor sen!Han måste lida av någon konstig åkomma, han tycks njuta av att hålla sina elever på sträckbänken - han har aldrig fixat att lämna ut tentaresultat rätt dag förut. Antagligen har han fått order "uppifrån" den här gången för idag kom det ett meddelande om att innan midnatt skulle resultatet finnas tillgängligt på nätet. Vilken jävla lärare väntar till midnatt för att lägga ut tentaresultat...? Jo, den här såklart! Jag tycker iaf att det är fel (och fler med mej) för lärarna ska ha 15 arbetsdagar på sig att lämna ut resultaten och nu har den 15:e arbetsdagen tagit slut för mååååååånga timmar sen! Skulle inte förvåna mej om han sitter och kollar mest hela kvällen hur många som ägnar sin fredagskväll med att sitta inloggade på den där förbaskade sidan och vänta!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Himla dryg lärare!! :( Hoppas det gick bra på tentan i alla fall.

2009-04-04 @ 11:26:02
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0