Hipp hurra på min (och Ida och mammas) namnsdag!

Ja, vad säger man... Det ser ju inte direkt solljust ut för Niklas och hans jobbarkompisar.


Jag säger bara - tack och lov för att jag redan har gått igenom det där! Även om man har på känn att det ska hända så blir det ändå en chock med både sorg och ilska man måste bearbeta.... För min del tycker jag ju att jag kom vidare i livet och jag tycker det är suuuuperroligt och stimulerande att plugga - mot alla odds. Innan jag började plugga på universitetet fick jag ångest och blev nästan deprimerad bara jag passerade universitetsområdet, men nu fattar jag inte varför jag inte tagit mej för det tidigare. ...Meeen, alla vill och kan inte plugga, det måste man förstås respektera. Jag lider iaf med alla berörda och kan bara hålla tummarna för att det ska lösa sig på ett eller annat sätt för alla.

Jag, Svante och Ulrika hade en trevlig fikastund på Strömpilen idag - men va fan 26 spänn för en kopp te!!! Är de helt galna? Vi kunde ju inte annat än att nästan skratta ihjäl oss åt priserna, stackars killen i kassan han såg nästan lite besvärad ut. Men man tror ju nästan att det är ett skämt när man ska betala för ett helt hekto te när man bara dricker en kopp. Kanske vi är bortskämda med Universitetets priser, vad vet jag....?

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja, jag läste i tidningen och tänkte på er. Håller tummen för att det går vägen ändå.

2009-08-26 @ 14:24:13
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0