Mitt sommarlov...

...vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli.... *skrålar* Japp, äntligen har jag fått mitt efterlängtade sommarlov, det blir förvisso mycket lämna och hämta eftersom barnen börjar skolan på onsdag, men ändå jag är ledig!!!!
 
Igår spelade Joel en minicup i fotboll. Det var en riktig kanondag, både vädret och fotbollen var strålande. Joels lag vann hela cupen, själv förvandlades jag till en tomat! Solen tog på betydligt mer än vad jag hade trott, vem kunde ana att man skulle kunna bränna sig så här sent på året... Idag var det däremot regningt och kallt som tusan! Typiskt, jag som beställt sol och värme nu när jag ska vara ledig!











Gulligaste lurvtuffsan Tora....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0