Grattis Ulrika!

Hoppas du fick en fortsatt bra födelsedag med en massa god tåååårta!



Igår såg jag till att få min födelsedagspresent (kanske lite väl långt i förväg, men so what några veckor hit eller dit spelar väl ingen roll...). Det blev en spikmatta! Jag måste erkänna att jag blev glatt överraskad över att det faktiskt var riktigt skönt att ligga på den! Det gör så där ontskönt... Ska bli intressant att se om det blir nån skillnad på min alltid allt för spända axlar och nacke.

Ett tips för den som är sugen på att köpa en spikmatta (och bor här i närheten) är att köpa den av Cilla här i byn, hon har riktigt bra pris på den!!!

Tänk att jag missat att jag redan haft 1-års jubileum på bloggen (i januari)! Hur har jag kunnat missa det... Och tänk att jag fortfarande skriver här!

Nä, nu ska jag hoppa i sängen (inte bokstavligt kan jag lova!) så jag hinner ligga på spikmattan innan jag somnar - skulle gissa på att det inte vore helt lyckat att ligga hela natten på den...

Hare gott!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis, vad kul att du också fått en spikmatta. Låg på min igår medan jag såg tv. ;)

2009-02-26 @ 07:06:04
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0