Bra postdag + bröllopskort

Ska egentligen bara stänga av datorn för att hoppa i sängen, men jag mååååste bara passa på att visa vilken fantastiskt trevlig post jag fick idag!!!

Allt är naturligtvis inte mitt, vi är flera som delar men erkänn att det är en fröjd för ögat!  Imorgon hoppas jag att jag ska få tid att börja dela upp dem - det blir kuuuuuul!

Ida hade tur och fick följa med Joel för att spela fotboll med hans kompisar en stund ikväll. Hon fick till sin stora glädje ärva både fottbollsskor och fotbollssockar av Joel oxå, snacka om en nöjd och glad tjej!


Svante fick inte följa med till fotbollsplanen utan fick nöja sig med att spela lite boll hemma på gården med Niklas, men även Svante hittade ett par fotbollsskor som han kunde ha. "Joel! De här skorna passar perfekt på mej!" ropade han glatt när han drog på sig ett par skor som var väl en fyra storlekar för stora...! *fniss*



Själv fick jag ägna mej åt att färdigställa bröllopskortet som en av grannarna beställt, tydligen var det ganska bråttom att få det klart. Jag hade låtit mej luras av bröllopsdatumet, men det var visst en massa jobbarkompisar som skulle vara med och skriva på kortet nu innan semestern (?), så det blev till att lägga in en högre växel för mej.

Kommentarer
Postat av: mormor

Heja alla glada fotbollsspelare på Aspvägen!

Kommer ni till stugan i helgen kan vi ta en match.

Kramar från mormor.

2009-06-26 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0