Tisdagsrapport

Dagarna rullar på, det händer inte så mycket mer än att jag bara jobbar känns det som. Joel är i alla fall frisk igen och ingen annan åkte på äckelsjukan. *pustar ut*
Äntligen tycks sommarvärmen ha kommit, det känns bra även om jag står mitt inne på ett lager hela dagarna och knappt ens ser ett fönster, så man har ingen större aning om hur vädret är där ute. Men det är ju härligt på lunchen och när man kommer hem, förstås!
                                                     
Nu ska jag försöka fixa färdigt ett bröllopskort som en granne beställt (vi har fantastiskt många trevliga grannar här, så det är ett evigt tjat om grannar hit och dit har jag märkt). Men kl. 21 drar sommaren äääääääntligen igång - Morden i Midsomer, får försöka kombinera det hela - pyssel vs. tv-tittande...Undrar hur det bröllopskortet kommer att se ut..? Snart måste hela Midsomer-bygden vara utdöd, men det är så himla bra program - måste se!

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0