Värdens bästa fredag...

...har det varit! Sommarlovet har börjat, måste bara till skolan på tisdag för att träffa praktikläraren, men det är ju inte så betungande. Ikväll har jag haft mina allra bästa klasskompisar (+ M som har en timeout, men som kanske börjar igen) här på sommarlovsfest - supertrevligt!!!! Dessutom blev vi överraskade och fick en inbjudan till bröllop i slutet av sommaren! Det var riktigt roligt!

Nu när jag kollade mejlen hade jag fått tips av en vän om en väldigt läcker smyckesdesigner - kolla in den här sidan!!! Man kan få smycken efter barnens teckningar, eller kanske sina egna huvudfotingar som man knåpade ihop när man var liten - så läckert!

Nu ska jag dra mej mot sängen, imorgon är det fotbollscup för Joel.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: @sa

Kul med inbjudan och att det var en trevlig kväll! Vi blev tre som pysslade i går =)



Wow, vilka läckra smycken! Sugen, sugen...

2009-06-06 @ 10:21:03
Postat av: Annika

Hehe, det förklarar ju varför du lyckades knåpa ihop så många kort! ;0)

2009-06-06 @ 11:39:08
URL: http://blomstras.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Jag har beställt av henne 1 (ev 2 ggr?) och hon är jättetrevlig att ha att göra med, beställde dock inga smyckestekningar.

2009-06-07 @ 22:23:06
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0