Ticktack

Jag får börja med att tacka för alla gulliga samtal, kort, mejl, SMS, kramar och andra former av gratulationer på min födelsedag! Tänk att det var så många som kom ihåg att jag fyllde år i söndags.

Helgen började som bekant med fredagen (oväntat, va?) då jag skrev min förhatliga omtentan som jag verkligen, verkligen hoppas att jag fixat denna gång!!! Kvällen spenderade vi hos grannar där vi blev bjudna på bla plankstek och gott vin, inte illa - särskilt när man tömt hjärnan totalt under dagen, då var det kanonskönt att få sätta sig vid dukat bord och dessutom slippa städa efteråt!

Lördag och söndag var vi på en fantastiskt trevlig pysselträff i Övik, vi var visst totalt 100 st pysslare samlade på en gymnasieskola mitt i stan. Jag lyckades knåpa ihop fyra lo´s och ett kort, inte sååå illa - även om jag nog kunde ha lagt in en lite högre växel...  Tänkte jag skulle fota mina alster och visa dem här - en annan dag. Jag kom förresten på delad 2:a plats på en av tävlingarna! Det var riktigt roligt, konkurrensen var stenhård!!! Det är helt otroligt vad folk är duktiga och pyssliga, det var supersvårt att rösta på de bidrag man tyckte skulle vinna. Jag tycker nästan att det skulle vara bättre, och roligare om priserna lottades ut bland deltagarna, alla har ju lagt ner liv och lust i sina alster och alla är värda fina priser.

Ikväll har vi äntligen fått tid att skruva ihop Joel & Svantes våningssäng, den blev så bra. Svante njöt i fulla drag av att äntligen få en riktigt stor och mysig säng, han somnade som en stock. Nu får vi hoppas att han ska fortsätta att trivas i sin egen säng!

Imorgon ska min grupp till häktet för att komma igång med vårat projekt, det ska bli både spännande och roligt. Alla grupper verkar ha fått spännande projekt så det ska bli jättekul att få ta del av alla arbeten om en månad, när vi ska redovisa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0